14
июль
2023
Білім беру ұйымдары басшылары қызметтерінің тиімділік көрсеткіштері
Білім беру ұйымдары басшылары қызметтерінің тиімділік көрсеткіштері
Білім беру ұйымының атауы (толық) «Алматы облысы білім басқармасының Ұйғыр ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Шырын орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Білім беру ұйымының басшысы: Хапизова Селимям Масмахуновна
Жалпы еңбек өтілі: 23
Осы қызметтегі еңбек өтілі:13
Мектеп директоры(қол, мөр)……………………
Білім беру ұйымының атауы (толық) «Алматы облысы білім басқармасының Ұйғыр ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Шырын орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Білім беру ұйымының басшысы: Хапизова Селимям Масмахуновна
Жалпы еңбек өтілі: 23
Осы қызметтегі еңбек өтілі:13
№ | Өлшемшарттар | Көрсеткіштер | Балдар | Дәлел | Өзін-өзібағалау | Комиссиямүшелерініңбалдары |
1. | Білім беру ұйымының ашықтығы: - апта сайын жаңартылып отыратын сайттың (web – беттің) болуы | Бағаланатын көрсеткішбар; Бағаланатынкөрсеткішішінарақатысады; Бағаланатынкөрсеткіш | 1 балл 0,5 балл 0 балл | Мектеп сайты: Facebook парақшасы: Instagram парақшасы: | 0,5 балл 1балл 1балл | |
2. | Апта сайын жаңартылатын әлеуметтік Желілер деп арақшаның болуы | Бағаланатынкөрсеткішбар; Бағаланатынкөрсеткішішінарақатысады; Бағаланатынкөрсеткіш | 1 балл 0,5 балл 0 балл | 1балл | ||
3. | Білім алушылар/тәрбиеленушілер контингенті | 1000-нан астам білім алушы; 501-1000 оқушы; 500-ден кембілімалушы | 2 балл 1,5 балл 1 балл | 2020-2021 оқу жылы оқушы саны: 309, оның ішінде даярлық сынып оқушылары- 26 2021-2022 оқу жылы оқушы саны: 327, оның ішінде даярлық сынып оқушылары-31 2022-2023 оқу жылы оқушы саны: 321, оның ішінде даярлық сынып оқушылары-23 | 1балл 1 балл 1 балл | |
4. | Өткенжылменсалыстырғандақосымшабілімберуменқамтылғанбілімалушыларментәрбиеленушілердіңұлғаюсерпіні (мектептерүшін) | 15%-ғаұлғайту; 10%-ғаұлғайту; 5%-ғаұлғайту; Бұрынғыдеңгейде; Бағаланатын көрсеткішжоқ | 4 балл 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл | 2020-2021 оқу жылы - (32%) 2021-2022 оқу жылы - - (37%) 2022-2023 оқу жылы
| 1 балл 2 балл 2 балл | |
5. | Білімсапасыныңдинамикасы (мектепкедейінгітәрбиеменоқытудыұйымдастыруүшін - біліктермендағдылардыңқалыптасудеңгейініңдинамикасы); – психологиялық-педагогикалықтүзетукабинетіүшін (бұданәрі – ППТК), реабилитациялықорталықтар (бұданәрі – РО) үшін-түзету-дамытусабақтарысапасыныңдинамикасы) | 6-20 %-ғаарттыру; 11-15 %-ғажоғарылату; 7-10 %-ғаарттыру; Өткенжылдыңдеңгейінесәйкес; Бағаланатынкөрсеткішжоқ | 4 балл 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл | 2020-2021 оқу жылы - 62 (%) 2021-2022 оқу жылы -62,5(%) 2022-2023 оқу жылы - 63,6(%) | 2 балл 2 балл 3 балл | |
6. | "Алтынбелгі" белгісіналғанжәнеҰлттықбірыңғайтестілеуден120, 140 жәнеоданжоғарыбаллжинағантүлектерсаны (мектептерүшін) | соңғы 3 жылдағыөсудинамикасымен; Бірдеңгейде; Соңғы 3 жылдағытұрақсыздинамикамен; Соңғы 3 жылдағытөмендеудинамикасыменнемесекөрсеткішжоқ | 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл | Білімбөлімінің статистикалықмәліметтері 2020-2021 оқу жылы -1 2021-2022 оқу жылы -1 2022-2023 оқу жылы -2 Ұлттық бірыңғай тестілеуден 120 және одан жоғары балл жинаған түлектер саны -1 | 2 балл 2 балл 3 балл 2 балл | |
7. | Техникалықжәнекәсіптік, ортабілімненкейінгібілімберуұйымдарынаоқуғатүскенбітірушілердіңүлесі (мектептерүшін) | 80% жәнеоданжоғары; 70 – 79%; 60 - 69%; 50 - 59%; Бағаланатынкөрсеткішжоқ | 4 балл 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл | 2020-2021оқу жылы: түлек, ЖОО-0, жалпы–6. 70% 2021-2022оқу жылы: түлек, ЖОО-4, жалпы–7. 65 % 2022-2023оқу жылы: түлек, ЖОО-, жалпы–. % | 1 балл 2 балл | |
8 | Жоғарыоқуорындарынатүскенбітірушілердіңүлесі | 80% жәнежоғары; 70 – 79%; 60 - 69%; 50 - 59%; Бағаланатынкөрсеткішжоқ | 4 балл 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл | 2020-2021 оқу жылы -0 2021-2022 оқу жылы -4 2022-2023 оқу жылы - | 2 балл | |
9 | Облыстық, республикалық, халықаралықолимпиадалардың, конкурстардың, жарыстардыңжеңімпаздары (жүлдегерлері) болғантәрбиеленушілерді, білімалушылардыңсаны (мектептерүшін) | Халықаралықдеңгей; Республикалықдеңгей; Облыстықдеңгей; Аудандықдеңгей; Бағаланатынкөрсеткішжоқ | 4 балл 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл | Республикалық деңгей;2 Облыстық деңгей;2 Аудандықдеңгей; 30 | 6 балл | |
10 | Білім беру ұйымы педагогтерінің жалпы санынан жоғары кәсіптік білімі бар педагогтердің үлесі | 91 - 100%; 81 – 90%; 70 – 80%; 70%-тентөмен | 4 балл 3 балл 2 балл 0 балл | Жалпыпедагог саны-51 Жоғары кәсіптік білімі бар педагогтар саны-51 ( 100%) | 4 балл | |
11 | Ғылыми / академиялықдәрежесібарпедагогтердіңүлесі | 30-дан кемемес%; 20-29%; 15 — 19%; 1 — 14%; Жоқ | 4 балл 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл | Жалпыпедагогсаны-0 Магистрлер- (0%) Докторонттар - (0%) | 0 | |
12 | Білім беру ұйымдары педагогтерінің жалпы санынан "педагог-зерттеуші", "педагог-шебер" біліктілік санаты бар педагогтердің үлесі | 60-тан кемемес%; 40 — 59%; 30 — 39%; 25 — 29%; 1 – 24%; Жоқ | 5 балл 4 балл 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл | Жалпы педагог саны-51 «педагог-шебер» - 0 «педагог-зерттеуші»-1 «педагог-сарапшы» -15 «педагог-модератор» -15 Жалпы саннан үлесі-61% | 5 балл | |
13. | Жасмамандардыңүлесі Еңбекөтілі 1 жылдан 3 жылғадейін | 3-тен кем емес 5-тен кем емес 10-нан кемемес | 1 балл 2 балла 3 балла | 2020-2021 оқу жылы -2 2021-2022 оқу жылы -0 2022-2023 оқу жылы -1 | 1 балл | |
14. | Білім беру ұйымының басшысында білім беру саласындағы уәкілетті органмен келісілген менеджмент саласындағы біліктілікті арттыру курстары туралы сертификаттың болуы | Бағаланатын көрсеткіш бар; Бағаланатын көрсеткіш жоқ | 1 балл; 0 балл | Осы жерге сертификаттарын сканерлеп қою крек! | 1 балл | |
15. | Кәсіби шеберлік конкурстарының жеңімпаздары/жүлдегерлері болған педагогтер саны (мектептер үшін) | Халықаралықдеңгей; Республикалықдеңгей; Облыстықдеңгей; Аудандықдеңгей | 4 балл 3 балл 2 балл 1 балл | Осы жерге сертификаттарын сканерлеп қою крек! Аудандықдеңгей - 3 | 1 балл | |
16 | Білім беру ұйымында оқу-әдістемелік кеңес мақұлдаған әзірленген бағдарламалардың, оқу-әдістемелік кешендердің, әдістемелік ұсынымдардың/құралдардың болуы | Республикалық деңгей; Облыстық деңгей; Аудандық деңгей Бағаланатын көрсеткіш жоқ | 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл | Осы жерге сертификаттарын сканерлеп қою крек! | 3 балл | |
17 | Инновациялық-эксперименттік қызмет, әлеуметтік / білім беру жобаларына қатысу | Республикалық деңгей; Облыстық деңгей; Аудандық деңгей Бағаланатын көрсеткіш жоқ | 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл | Аудандықдеңгей-2 | 1 балл | |
18 | Материалдық-техникалық базаны жақсарту (қазіргіз аманғы жабдықтарды, цифрлық зертханаларды, интерактивті жабдықтарды, оқу кабинеттерін және т. б. Сатып алу) | Бағаланатын көрсеткіш бар; Бағаланатын көрсеткіш жоқ; Қосымша; Бюджеттен тыс қаражат есебінен сатып алу | 4 балл 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл | Интерактивті тақтамен жабдықталған кабинет саны-5 Компьютер кабинеті-2 IT кабинеті-0 Физика кабинеті-0 Бюджеттен тыс «Ұлағатты ұрпақ» қорынан – қыздарға арналған көркем еңбек кабинеті (т.б толықтырып жазамыз, жеке кәсіпкерлерден келген)-0 | 1 балл | |
19 | Суициджағдайларыныңболуы | Аяқталғансуицид; Өз-өзінеқолжұмсауәрекеті | минус 3 балл минус 1 балл | 2020-2021 оқу жылы -0 2021-2022 оқу жылы -0 2022-2023 оқу жылы -0 | 0 | |
20 | Білім алушылар жасаған құқықбұзушылықтардың болуы (ИДН-да немес мектепішілік есепте тұруы) | Бағаланатынкөрсеткішбар | минус 5 балл минус 1 балл | 2020-2021 оқу жылы -0 2021-2022 оқу жылы -0 2022-2023 оқу жылы -0 | 0 | |
21 | ҰБДҚ-ны сапасыз толтыру білім бөлімінің мониторингі бойынша) | Дәйексіздеректер-минус 5 балл | минус 5 балл | 0 | 0 | |
22 | Электрондық журналдар жүйесінде кері байланыстың болмауы (білім бөлімінің мониторингі бойынша) | Оқу пәндері бойынша мұғалімдердің пікірлерінің толтырылу сапасының және жиілігінің жоқтығы | минус 3 балл | 0 | 0 | |
23 | 5 жылда 1 ретте біліктілікті арттыру курстарынан өтпеген педагогтердің болуы ("Педагог мәртебесі туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес | Бағаланатынкөрсеткішбар; | минус 3 балл | 0 | 0 | |
24 | Кадрлардыңтұрақтамауыныңболуы | Тұрақсыздығы 20-дан жоғары%; Тұрақсыздығы 10 – 19%; Тұрақсыздығы 3 – 9% | минус 3 балл минус 2 балл минус 1 балл | 0 | 0 | |
25. | Басшылардың категорияларының болуы: Пән бойынша: Басшылық бойынша: | «педагог-шебер» - «педагог-зерттеуші»- «педагог-сарапшы» «педагог-модератор» «педагог» - "басшы-ұйымдастырушы" басшы-менеджер" "басшы-көшбасшы | 4 балл 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл 1 балл 2 балл 3 балл | Пән бойынша:«педагог-модератор» | 1 | |
26 | Басшы орынбасарларының категорияларының болуы: Пән бойынша: Басшылық бойынша: | «педагог-шебер» - «педагог-зерттеуші»- «педагог-сарапшы» «педагог-модератор» «педагог» - "екінші біліктілік санатты басшының орынбасары" «үшінші біліктілік санатты басшының орынбасары» | 4 балл 3 балл 2 балл 1 балл 0 балл 1 балл 2 балл | Пән бойынша: «педагог-сарапшы» -3 «үшінші біліктілік санатты басшының орынбасары» - 2 | 3 1 | |
27 | Басшылардың тәртіптік жазаға тартылуы | 1-ден артық емес 2-ден артық емес 3-тен артық емес | 1 балл 2 балла 3 балла | 2020-2021 оқу жылы –0 2021-2022 оқу жылы –0 2022-2023 оқу жылы –1 | 0 | |
Барлық балл | 59,5 балл |
Мектеп директоры(қол, мөр)……………………